Livet!

1kommentarer

Åh nu var det måndag igen, det är kallt men fint! Jag skulle vilja vara i stallet och mysa.. Istället är jag på en arbetsplats där man inte vill vara och inte cheferna heller! De är toksura på mig för att jag var sjuk så de kör utfrysningsmedtoden! Lovin'it.
Hur som helst så var Globen amazing förutom att det var någon som spydde i trappen! Äckliga människa!!!
Tyra var vildare än tam, älsklings unge!!
Man blir så lycklig när man träffar den där söta lilla ungen!!!

Snorpan är lite ledsen! När jag kom till stallet igår för att rida ut på årets första mysiga sol och snödag så har min lilla Sessa ett tjock och varmt framben! Det är den där jäävla muggen som håller på!! Blir tokig. Den gick ner fint för ett par veckor sedan men den lurades bara, fintade mig lite lätt för att sen köra attackmode!! Så nu blir det att åka in till lilla doktorn på onsdag... Ingen Daniel på söndag med andra ord! So sad!!

Mami och Papi hade varit ute idag och myst med trollet! Dom är bara bäst!

En annan som är bäst är Kristin! Inte bara tar hon hand om min häst på bästa sätt på dagarna utan hon ska även skjutsa mig på onsdag! Bästa bästa! Kristin är alltså muppen som har hand om Söderby! Hon är fantastisk!

Bästa Lydia flyttar idag också! Hoppas du kommer få en helt fantastisk vistelse på de nya jobbet! Du kommer rocka satan!! ❤

Nä, nu måste jag jobba vidare!

1 kommentarer

Tanya

03 Dec 2012 15:53

Söt hest. Min har rasp som spökar. :(
Gullig unge och fina bilder

Kommentera

Publiceras ej