Mitt liv fortsätter att gå neråt!

0kommentarer

Japp, det har kan ha varit mitt sämsta och värsta halvår på alla mina 26 år i livet...! Vad har inte gått fel egentligen?
Igår när Papi och jag kommer till stallet så hämtar pappa Snorpan i hagen, han tycker att hon är lite loj och det kan jg ju hålla med om. Hon var en helt annan häst från dagen innan när hon knappt kunde stå still i 2 sekunder. Tar av henne utetäcket och skriker på pappa! Scilla har fått en pencillinetchock och har nu en halv fotboll på halsen. Det ser ut som att hon tagit steroider!! Men jaa va kul! Feber hade hon också! Ringer vetis som säger att vi ska avvakta till efter helgen! Jag blir så trött, jag orkar inte mera snart känner jag! Kan inte bara något i mitt liv gå bra nu? Uppenbarligen inte! Mötet med prästen gick i alla fall bra så det är alltid något!

Idag har jag och min fina stått ut med varandra i 4 fantastiska år. Jag är otroligt glad över att ha Smarre, han är världens finaste och omtänksammaste jag vet. Det finns inte en enda atomuppbyggnad i min kropp som inte älskar honom! Han är så fin och det bästa är att han bara är min alldeles egna lilla korv ❤❤

Kommentera

Publiceras ej