Pessoaselen.

0kommentarer

Idag åkte jag till stallet med min och Snorpans nya julklapp från mami och papi. En pessoasele :)
Emmsan hjälpte till så att den låg rätt, det är tur att jag har henne.
Scilla gillade faktiskt selen, hon sprang med örona framåt mest hela tiden.
Mamma var med också, så nästa lördag ska mammsen och pappsen longera loss när jag jobbar.
Min mamma är ett pro på longering!!!
 
Efter stallet tänkte vi åka förbi Stinsen och kolla lite kläder med tanke på att jag läggar alla mina pengar på min lilla häst. Haha. Men det var inte bara vi som hade tänkt leka på Stinsen idag så vi åkte hem i stället.
Hjälpte mamma med hennes nya surfis så nu jäklar kan hon surfa runt på cyberspace!
 
Nu ska jag ta tag i mitt hem till Martin kommer hem, sen ska jag nog laga ihop en wok, smaskens.
 

Kommentera

Publiceras ej