Så vare måndag igen!

0kommentarer

Ja men visst, måndag! Bästa dagen på veckan va..? Eller?
Nja, egentligen är det ju inget fel på just dagen måndag men när man har varit ledig så är det faktiskt en rätt trist dag..
Hur som så är jag på väg hem från stallet redan. Var där 06:20 i morse!
nej jag längtar inte efter mitt körkort om ni tror det!!
Snorpan hade tyckt att det var nog med sjukhage igår och hade ju faktiskt hört att veterinären säga att man skulle motionera gärna två gånger per dag nu när hon fick penicillin så hon tog saken i egna händer och tog sig en promenad ner till grabbarna, hälsade på Anki och var allmänt social! Det är väl inge fel med det eller?
Vilket resulterade i att jag och Kristin fick laga hage i morse!
Dock så hade hon nog bara gjort en Scilla och satt sig på tråden!
Nu har hon fått en lite större hage så vi hoppas att hon står kvar där idag..
annars så var det sista dagen med pencillin, det hade oturligt nog gått upp lite i såren igår när hon var ute på egna äventyr men hoppas att det är lugnt! Återstår att se i morgon!
 
Nu ska jag mysa vidare på tåget!
Sen iväg till ångesten!

Kommentera

Publiceras ej