Den som väntar på något gott..

0kommentarer

...väntar alltid för länge. Sitter nu hemma hos Johanna och myser. Jag har kommit efter lite med bloggandet på grund av min trötthet jag har haft de senaste veckorna men det ligger ett litet virus och myser i min kropp. För lite sömn, mycket jobb har gjort att jag gått in i en vinterdvala. Helgen bjöd på två nätters jobb på Tegel samt alldeles för lite sömn och hopptävling. Emma och Tollan var i Hamre och tävlade 1.30-1.40. Emma red väldigt bra, Tollan var dock lite trött i andra klassen men väldigt fin i första. De får helt klart godkänt för årets första tävling. Snorpan har känts lite trött de senaste dagarna men gick super med Cajsa igår, och jobbade på bra idag. Hon ska nu börja få krafft igen till morgon och intag för jag tycker hon fallit ur lite och lucern är inget hon tycker är gott. Fint ska det vara. Nej nu måste jag kolla in muffisarna.

Johanna och Fina Sasja.

Kommentera

Publiceras ej