Fantastisk dag.

0kommentarer

Idag har jag haft en sådan där perfekt dag i stallet. När jag åkte till stallet mötte jag Emma på vägen, när jag kom fram till stallet hade Cajsa och Robin mockat åt mig och snorpan stod och var supersöt i hagen. Hämtade in snorpan för en liten klippning. Hon blev halvnöjd kan jag säga, men hon är världens absolut snällaste att klippa så nu har hon gått från brunbjörn till en snyggis. Efter klippningen blev det lite lunch för snorpan och sedan begav vi oss ut i det härliga vädret. Min häst har vårkänslor så det bara skriker om det. Hon studsade runt, bockade, pep och skulle bara gå i sidvärtsrörelse, haha. Hon är så jädrans gullig. Fantastiska häst. Så fort jag försökte få henne att gå rakt så bockade hon eller så studsade hon iväg, det var precis som om att jag sa " nu är du rak, köööööööööööööör" Knäppa häst. Hann även att smörja allt idag, i hela fem timmar hade jag mysigt stallhäng idag. När jag åkte hem stod Scilla och sov i solen. Mys ♥



Kommentera

Publiceras ej