Håll i hatten.

0kommentarer

Har ju varit en väldigt dålig bloggare senaste dagarna. Mysturen med Emma i lördags var hur mysig som helst. Tollan är en av de finaste hästarna jag någonsin suttit på. Hennes galopp är som himmelriket, jag ville aldrig sluta. Musse var superglad och bockade runt med Emma. Haha. På kvällen hängde jag i garderoben på Tegel. Det var väldigt trevligt faktiskt, hoppas det inte var första och sista gången. Snorpan fick idag på sig sin dojja igen. Igår var hon inte varm längre och jag kände lyckorus men i morse var hon varm igen. AAAAAAAAAAH. SLUTA NU!
Hon är som vanligt inte halt, pigg och glad så får fortsätta skritta denna vecka. Detta ingår inte i min plan för Snorpan just nu. Det är tur att man får låna Emmas finfina hästar ibland. Idag har jag även busat med Emmas lilla crazydog Casper. Jag är lite kär i honom.


Kommentera

Publiceras ej