Häng på madrassen.

0kommentarer

Japp, sitter och hänger på madrassen framför tvn hos Poki, hon har med andra ord inte tagit bort den sedan jag sov här i lördags och ligger som en padda dagarna i enda. Dock så har någon kidnappad Johanna och tagit hennes identitet för människan som ligger brevid mig har börjat springa. Här och häpna, två dagar på rad. Johanna om du läser detta så är det någon som klonat dig och du får gärna komma hem igen. Annars så har jag kommit efter lite i bloggen, fy skäms på mig. Jag har jobbat på Vallatorp skolan i veckan och myst med kidsen. Hur kul är det inte. Saknar den skoltiden. Man börjar klockan åtta med samling, sen är det dax för matte eller engelska etc i cirka trettiominuter, för att sedan ta rast, sen kanske man har gympa eller ritar något om rymden. Ja ni fattar vinken. När klockan slår tolv är skoldagen över och det är dax för fritids. LYX. Jag trivs som fisken i vattnet. Förra veckan var jag ju hos sexåringarna och denna vecka hos ettorna. Nu ska jag vara hos treorna de kommande två veckorna. Fantastic. Annars så var snorpan inte varm i tassen idag, yeay. Longerade igår och hon var super duktig. Hon blir helt slut efter att man longerat. Haha. Idag har hon vilat och i morgon ska jag nog rida ut en liten sväng om hon mår bra i tassen. Annars är hon just nu en sån mysbulle. Hon är världens finaste häst. Längtar tills Team Snorp ska ut och busa.

Kommentera

Publiceras ej