Heartday today

0kommentarer

Idag är det årets märkligaste bemärkelsedag eller vad man ska kalla det. Varför skulle jag älska mina vänner eller familj mera idag för att det är alla hjärtans dag? Jag har aldrig "firat" alla hjärtans dag och tror mer på att ge en person som betyder något för mig en present, gest etc en helt vanlig vardag i stället för att go crazy på just en specifik "kärleksdag" som denna. Men alla får självklart tycka som de själva vill. Igår var det första dagen med treorna, det var inte så hemska faktiskt. Jag älskar verkligen att jobba i skolan. Så himla roligt. Speciellt eftersom jag fått vara i tre olika klasser nu så har ju jag fått en massa små vänner som kommer och myser på rasterna. Igår var snorpan på tok dåligt humör. Sur och allmänt sådär bläig. Bläig är inget riktigt ord jag vet de men måste ju förklara de på något sätt. Hon var sur i stallet, spänd och ovillig i ridhuset och kändes bara på dåligt humör. Alla har vi våra dagar, även hästarna. Idag ska Johanna rida snorpo för jag har varit på massage nu på morgonen och ska jobba till klockan fem sen ska jag hem och laga middag till två av mina bästa. Johanna och Martin. Blir nog oxfilépasta med lite vitlöksbröd. Gottgottigottgott. Nu väntar jag spänt på sms eller samtal från Lil´Suz om Mussemys, han är ju på besiktning idag. Alla håller tummarna.

Det här är min största kärlek av alla kärlekar ♥

Kommentera

Publiceras ej