Kärlek.

0kommentarer

Idag har jag haft en sån där super dag när allt bara är mysigt. Började dagen med att skjutsa Smarre till jobbet, åkte och lämnade cupcakes till mami och hennes arbetskollegor för att åka till pappsen och äta frukost. Pappsen och jag åkte sen ut till Snorpan och lämnade torvbalarna som stått i pappas garage och tinat, pussade på henne lite och åkte tillbaka. När jag kom tillbaka en timme senare tittade Scilla på mig och undrade lite vad jag höll på med. Emmsan var då i stallet så jag passade på att fota både Casper, Emma och Tollan. Casper är den gölligste hunden. Crazydog. Sen kom Johanna för att rida ut på toksnorp, de red till Jaktstugan och Snorpo var superlycklig. Jag passade på att ta några foton på dom när det red hemåt. Jag har världens finaste häst.



Kommentera

Publiceras ej