Prinsessan är här.

0kommentarer

Som vi har längtat, va. Jag är så lycklig. ÄNTLIGEN.

Igår red Johanna på snorpan, hon har blivit påtvingad att rida henne minst en gång i veckan förutom hoppningen nu när hon ska börja tävla så att hon lär "känna" henne galopp bland annat bättre. Hon hade gått jätte bra och Johanna var nöjd. Idag är det Helena träning och det är min favoritträning. Helena är så sjukt bra att rida för och jag har märkt en stor skillanad på Snorp sedan vi började träna för henne.
Igår efter jobbet åkte jag hem till Emma för att baka lite cupcakes, min nya favorit hobby. Det blev väldigt fina och goda. Fick mysa med mys gullet Casper också. Han är så sjukt göllig. Jag funderar lite på hur kidnappningen av Casper ska gå till. Kommer bli så kyligstämmning mellan mig och Emma efter det så jag måste planera detta väl.
Snart ska jag iväg och jobba med mina små ligister, snart är tiden med treorna över och jag hoppas att jag kan hoppa in någon annanstans så jag trivs så bra på skolan.
Men nu måste jag hoppa in i duschen.

Kommentera

Publiceras ej