Fredag.

0kommentarer

För mig så har fredagar inte längre samma glans som när man jobbade, det postitiva nu är ju att andra också är lediga i några dagar med mig. Dock så är inte detta vilken fredag som helst. För det är ju fredagen den trettonde plus att Världens bästa och finaste Andreas fyller år idag, så idag är det kalas. Ska bli väldigt mysigt. Min morgon började idag i stallet med världens finaste häst. Att rida snorpan dagen efter Helena är som att rida på rosa moln. Hon är helt underbart lättriden och härlig, mjuk och mysig. Idag åkte till och med lindorna på. Det ni. Jag tycker att det finns vissa som läser min blogg nu som borde få en varm och härlig känsla i kroppen nu när ni läste det där. Nej nu ni blogglövers måste jag minsann ta tag i saker i mitt hem innan jag ska åka och hjälpa Fjante.

Kommentera

Publiceras ej