Söndag.

0kommentarer

Nybadad och har precis avslutat samtal med Täby-Roffe. Idag har det enbart varit stallhäng i sisådär fyra och en halvtimme, Snorpo hade vilodag och det var Hakingträning. Sjukt kul att sitta och titta på folk. Älskar det. Man lär sig otroligt mycket genom att bara titta. Hade ju planerat att jag skulle kolla på Malin och Jessica då de hoppade men jag vågade inte utmana ödet att vara kvar ytterligare en timme då jag precis blivit frisk så det får bli en annan gång. I morgon ska jag och snorp ut i snön och galoppera innan hovis kommer och myser.
Jag är så äckligt trött att jag orkar faktiskt inte skriva mera idag. Så jag bjuder på Snorpans veckoschema.

Måndag: Ut
Tisdag: Hopp med gammeltanten JH
Onsdag: Dressyr
Torsdag: Markarbetsträning för Helena Schiller
Fredag: Sjöängen kanske
Lördag: Vila
Söndag: Ut

Detta är ju inte skrivet i sten, men det är iaf planen.

Bjuder på en sommarbild nu när snön har kommit på mig och Täby-Roffe.


Kommentera

Publiceras ej