Torsdag

0kommentarer

Jag håller helt seriöst på att hosta sönder mina lungor. När jag hostar känns det ungefär som om jag har en drake i lungorna som sprutar eld rakt upp i halsen för att senare stampa runt i lungorna så att det ungefär känns som om att de ska sprängas. Looovely feeling, ni borde testa. Det jag hatar med att vara sjuk på detta sätt är min horsie kommer lite på efterkälken. Det är ett ständigt jagande på om någon kan rida henne plus att jag inte vill att vem som helst ska hoppa upp på henne. Igår tog Isa hand om henne och idag hoppas jag verkligen att Cajsa hinner rida lite. Jag har nämligen noll ork i kroppen. Maj gadd, jag tycker till och med att det är ansträngande att gå på toaletten. Men det är kul att ha så pass ont i lungorna att man knappt kan andas. Bitter har jag blivit också inser jag nu när jag läser igenom detta inlägg. haha. Men jag har inte varit utanför dörren sedan i måndags. Jag är fånge i min soffa.

Kommentera

Publiceras ej