Onsdag

0kommentarer

Husetsherre är borta för att fixa lite levebröd till oss och jag diskar samt bakar. Vi har delat upp våra sysslor väl tycker jag. Idag har det inte hänt mycket. Vi somnade klockan fem i morse efter vi sett två filmer så dagen började inte först klockan tolv. Idag var snorpan lite trött men fin. Allt mitt arbete går nu till att få henne helt avslappnad. Avslappnad i skritt,trav och galopp. Om det är någon som hatar att träna ben på gymmet får väldigt gärna rida snorpan. Om det är på något ställe jag har muskler så är det på benen.
Maj gadd säger jag bara.
Imorgon är det Helena träning. Jag älskar att rida för Helena. Hon är lugn och Snorpan går så himla bra och man märker verkligen att hon stärks. Plus att hon läser om prestationpsykologi så det passar ju mig.
Ni kan läsa om henne här: http://www.vallatorpsryttarforening.org/helena-schiller.html

Bästa Mamsen och finaste hästen.

Kommentera

Publiceras ej