Snoret tar över.

0kommentarer

Snoret håller på att ta över hela mitt liv känner jag. Jag hostar, nyser, snyter och sprutar nässpray hela dagarna i enda. Not so funny. Det är därför bloggen ligger lite i vila. Helgen har varit bra men seg. Jag har haft feber, varit på Strömsholm som hästskötare, varit på två 30-årskalas, sovit, myst med hästen. Det värsta jag vet egentligen med att vara förskyld och sjuk är att man blir anfådd av att typ titta på tv. Allt blir lite jobbigare. Igår red Johanna, vi hoppade lite lätt. En 5,5:a och räcke, några språng på en oxer. Hon kändes fin tyckte fröken. Vi hoppas såklart att Snorpan kommer tagga till på torsdag och hoppa som aldrig förr. Idag har jag även lämnat in min telefon på upplåsning, efter som företaget 3 är kanske Sveriges sämsta företag och helt inkompetenta så måste man göra allting själv.
Just nu sitter jag och kollar på kanske en av Sveriges sämsta matcher på många år. Vad är det som händer?!
Nu ska jag nysa vidare.

Ni ser ju hur dåligt jag mår....

Kommentera

Publiceras ej