Ett steg fram...

1kommentarer

...tio steg bak. Japp det är så jag och Snorpan jobbar. Igår var det som sagt Helenaträning och Snorpan var typ bäst i början i trav och galopparbetet. Hon var så satans fin att jag satt med ett sådant töntigt smile hela tiden men sen så kom de, monsterhästen från helvetet dök upp. När hon blir trött så blir hon spänd så går hon in i en egen liten värld där hon blir helt okontaktbar. Spelar ingen roll vad man gör för hon lyssnar inte, verken framåt eller bakåt eller åt sidan. JAG BLIR GALEN. Jag kämpade så mycket igår att jag hade kramp i både rygg och lår igår, idag är min rygg helt paj. Tillslut vill jag bara ge upp. Igår var hon värre än på länge att jag till och med blev lite tårögd och folk som tror att det bara är att sitta upp och fixa är välkomna att höra av sig. Men som sagt hon var super fin första halvtimmen och jkag tror att hon kommer vara grym i morgon. Emma är i Flyinge så jag ska jobba istället för henne idag fast jag inte orkar och hade planerat så mycket annat att göra idag men pengar är pengar. Håller även på att baka cupcakes såhär på morgonkvisten.

1 kommentarer

isa

09 Mar 2012 23:18

Bara knäppt folk är uppe så här tidigt! vill du gästblogga hos mig medan jag är borta, lägga upp filmen eller göra en sån där detaljerad beskriving om hur man sköter prisse, så är mitt Lösen ponnyponny och mailen issabeelle@hot.... :)

Kommentera

Publiceras ej