Mannen är försvunnen...

0kommentarer

...här kommer man hem i hopp om lite tisdagsmys. Men nejnej, då kommer man hem till en svart tom lägenhet.
 Eh, hallå?!?!
 Vart fan är Smarre lixom? Ingen som vet?! Om ni har tips kan ni ju gärna ringa eller messa mig. Annars får jag helt enkelt kasta in handduken och ringa till Hasse Aro och be Efterlyst fixa biffen.
Annars har jag haft en rätt bra dag. Kidsen har haft Solsystems kalas idag och var superduktiga men framför allt söta. Efter skolan var det dax för crazy snorp. Det fick bli ett utepass vilket Snorp gillade starkt. De bockades, sprangs fort och allmänt hysteriskt. Om hon kunnat skulle hon nog vänt ut och in på sig idag. Men galoppen och alla byten var kalas, förutom att hon alltid måste bocka första gången man byter från vänster till höger. What´s up med det? Sen bar det av till fröken Hallerstedt som bjöd på broccoli-skinkpaj och mys.
Nu ska jag, i min ensamhet uppenbarligen, mysa ner mig och försöka sussa lite. Är sjukligt trött.

God natt på er.

To be continued om Smarre....

Kommentera

Publiceras ej