Upp och ner, ner och upp.

1kommentarer

Så har mitt humör och min dag sett ut. Det är mycket jag grubblar på nu och det är vissa jag inte riktigt vet vart jag har. Då är det skönt att jag har mina fyra trognaste att förlita mig på nu när mammsen och pappsen är borta. Vad skulle jag göra utan min fina Martin och mina tre finaste vänner Annika, Johanna och Patrik. Jag är så otroligt glad att jag har er i mitt liv. Ni finns alltid där när andra sviker. Älskar er.
Idag är första dagen då jag verkligen saknar mina föräldrar. Jag vill att de kommer hem typ nyss. Jag vill kunna ta upp telefonen och ringa min mamma för att egentligen inte säga någonting alls samtidigt för att säga så mycket. Mamma är mitt viktigaste bollplank i livet. Pappa är min viktigaste support.

Snorpan hade vilodag och mysdag. Hon var på strålande humör. Min fina häst.

1 kommentarer

Spank

27 Mar 2012 13:58

Åh älskade vännen! Du är världens bästa och finaste vän och jag är så glad och tacksam över att jag har turen att ha en sån fantastisk människa i mitt liv!

Älskar dig!

Du kan få ringa min mamma om du vill! :) <3

puss fina du!!

Kommentera

Publiceras ej