Bullbak

1kommentarer

Ja, såhär på morgonkvisten står jag och bakar bullar. Just nu håller de på att jäsa under sitt lilla täcke och ska snart in i ugnen. Efter mitt lilla bullbak ska jag åka till mammsen och sen till pappsen och hämta lite schabrak och täcken som pappsen har tvättat till Snorp. Idag ska Snorp ha vilodag och i morgon är det Helena träning.
Även idag ska jag enbart jobba 3 timmar i skolan eftersom barnen är på äventyr och i natt blir det lite Tegeljobb.
Igår hade jag en mysig uteritt med Emma och Tollan, vi skulle rida till Jaktstugan men det stod två containrar i vägen så det fick bli lite skogsmys i stället. Men det var också mys.

Nu måste jag återgå till mina bullar.

1 kommentarer

Emma

16 May 2012 19:28

Ge mig en liten bulle din lille flickebarn <3

Kommentera

Publiceras ej