Fy skäms på mig.

0kommentarer

Att jag inte bloggat på över en vecka. Herregud. Och mycket har hänt. Snorpan går av bara tåget, hon tycker att det är lite varmt men annars är hon fin. Vi hoppade i torsdags, överlag gick det bra. Hade varit kalas om hon kunde sluta vara så nonchalant bara. Jag har fått nytt jobb så nu ska jag snart lämna mina små kompisar med delade känslor. Vi har bestämt hur Snorpans avslutning på hennes lilla tävlingssäsong ska se ut. De kommer bli 3 tävlingar till plus den 6/6, sen är det sommarlov för lilla hästen. Jag mår kalas och njuter av solen och värmen.
Igår hade jag mys grill med pojkarna plus finaste mammsen. Hur mysigt som helst.
Nu ska jag dra iväg till Snorpan, hoppas på att solen dyker fram så vi kan fota Casper också.

Jag återkommer.

Kommentera

Publiceras ej