Då var det helveteshelg igen då!!

0kommentarer

8-21 passen är mina favopass i butiken!! Jag behöver inte åka och träffa Scilla, behöver inte träffa Martin och jag slipper att träffa mina vänner som jag ändå ser så förbannat ofta! Så jäkla nice!! Grattis till mig liksom...

Annars så började min morgon bra, cyklade i morse då det är plusgrader så man slipper halka omkull med cykeln, niiice! Fixade allt och åt lite härlig frukost och sen kom Linnea, men så skulle jag öppna den lilla butiken, men de går int... Någon har försökt att ta sig in i den lille butik, herregud! Ring pooolisen!! NEJ! Jag och polisen är inte bästisar för tillfället.... Så jag ringde Johan som blev skitglad att jag ringde klockan 09:00 en lördagsmorgon för att berätta att någon försökt ta sig in och förstört hela entrédörren så att den inte går att öppna! Kul kille!
Jag tror att jag gjorde hans dag! Varsågod, Bossy 👍👍

Nej nu ska jag minsann hugg in i mina vagnar, som kom för ett litet tag sedan!

Höra kompisar!

Kommentera

Publiceras ej