Det är dags för fredagsmyyyyys!

0kommentarer

Åh jaaa, fredag. Mys. Skönt att jag vaknade 04:36 av min själv och inte kunde somna om, Så nu sitter jag här, om 10 minuter ringer mitt larm. Jag nyser som aldrig förr idag också. Ikväll är det middagsmys med Putte och Janie, härligt. Mina lediga dagar har varit mysiga. I onsdags var en helt underbar dag förutom Helena träningen som gick åt skogen, Scilla var spänd spänd och spänd vilket resulterade i en irriterad ryttare tillslut. INTE bra. Dock så var hon super i framridningen så det var ju kul i alla fall. På kvällen/natten hade jag mys med Johanna, det var läänge sedan vi hade nattmys. Vi var inte hemma från stallet först 22:30 typ. Haha. Lovely. Så vi hade pyjamasparty. Så igår var det en stallbaserad dag för oss, först Djursan, sen åkte vi och fika med pappsen och sist men inte minst Snorp. Johanna gjorde amerikanska pannkakor till mig också som frulle. Lyx. Efter Söderby åkte vi och tvättade Johannas lilla skorpa och hon skjutsade hem mig, så jäkla hygglo alltså! Jag la mig i badet och tinade upp, och sen kom Smarre, vi körde lite handling, middag och sen slocknade jag!
Och nu sitter jag här, önskar att jag skulle varit ledig men man kan inte få allt!
 
God Morgon!
 

Kommentera

Publiceras ej