God natt!

0kommentarer

Jag är så trött att jag har huvudvärk! Ibland undrar jag vart alla dygnets timmar tar vägen!! Gick upp halv nio i morse, åt frukost och började att måla köket, tak och de väggar som var kvar. I min lilla planering så skulle jag åka till stallet vid 12, insåg att jag aldrig kommer att hinna så jag frågade om Bästa Johanna kunde ta henne idag, vilket hon kunde! Hade även tvättstugan, helt plötsligt är klockan tre, vad hände?! Målar andra lagret, fixar det sista i tvättstugan. Jag och Smarre skulle även till IKEA och göra lite inköp till köket. Vid halv fem började våran resa, först släppte han av mig hos Farmor medan han åkte och bytte bil med pappa, fina fina Farmor, hon ansträngde sig verkligen för att försöka öppna ögonen.. Väl på IKEA armbågades vi fram för att hitta den sista lådan i facket som såklart var trasig, men jaaa! Nej men då var det bara att ställa sig i kö ett! Aaah, efter att ha köat 4 gånger fick vi äntligen åka hem! Johanna skulle kommit över på middag men eftersom tiden bara drog iväg så får vi ta det en annan dag! Men så kan det gå. Nu är klockan helt plötsligt halv tolv och jag ska upp om sex timmar.. Yippie!

Kommentera

Publiceras ej