Lovely day!

0kommentarer

Efter mitt bakande igår så åkte jag som sagt till stallet med det gick sådär, först missade jag bussen med 1 SEK och sen samma med roslagsbananen... Så jag fick sitta och vänta i 40 minuter men några minuter innan tåget kom så ringde bästa Papi som en räddande ängel! Så han skjutsade ut mig, myste lite med Snorp och åkte hem. Snorpan är en sådan pappa-tönt förövrigt! Igår när vi skulle hämta djuret så hör hon pappas röst, tittar upp och galopperar mot grinden!!! Men man får tacka. Haha! Snorpan var super lycklig och pigg igår, myshäst! Idag ska vi rida ut i det härliga vädret.
Efter några timmar i mitt stall fick jag skjuts av min snälla boxgranne till Annikas söta häst, jag fick även hoppa upp! Han är så jäkla göllig och sicka framsteg han har gjort! Jättekul!
Sen hem och kollade lite när Zlatan visade vart skåpet skulle stå! Härlig ledig dag med andra ord! Nu ska jag frosta dagens cupcakes sen ska jag åka och mysa i stallet! God morgon på er.

Kommentera

Publiceras ej