Redan lördagkväll!

0kommentarer

Ojoj, nu har ju jag total missat att blogga fast jag har tänkt på det kanske 100 gånger, men så kan de gå ibland!
Jag har ju min superhelg denna helg, yippie! Dock så blir det en liten light helg för jag jobbar bara kväll i morgon då Snorp ska få åka till Djurs och tävla KM.
Snorpan busar vidare, mamma och pappa tog hand om henne igår och Johanna idag, hon ringde just så jag får ringa tillbaka när Denize kommit tillbaka från rasten... Annars så har dagen i boxen varit bra, det är tooook mycket folk i posten idag, helt galet! Linda kom förbi på mys lunch också vilket gjorde att dagen gick fortare, awesome!! Nu är det bara 3 timmar kvar...
Men just de, igår efter jobbet åkte jag hem till mammsen och pappsen och gjorde tiramisu till pappas Herr middag idag! Sjukt enkelt var det i alla fall!
Hoppas de blev goda, har inte hört något ännu....
Haha vilket härligt osammanhängande och tråkigt inlägg detta var.
Men jag är så trött i huvudet, egentligen har jag ju tusen saker att skriva om.. Men så kan de gå!
Nu måste jag visst jobba!
Herrå kompisar!

Kommentera

Publiceras ej