Monday!

0kommentarer

Min lilla bloggeliappeli kände idag för att inte fungera. När klockan ringde i morse var det tunga ögonlock som öppnades men det var bara att hoppa upp och åka till Snorp. Hon har ju vilodag idag och i morgon är det också mysdag, dock ridning men lugnt. Kiro var ju ute hos Snorpo igår, hon tyckte att hon var superfin. Man blir så glad när man får höra sådant. Johanna ska ha Scilla i morgon och jag ska mysa med mina ICA-flickor. 
Jobb idag, 12-21, gick som en dans. Stängde med Madness, vi är sånt dreamteam.
Men nu måste jag få skryta lite, min fina Emma var så jädrans duktig igår. Hon slutade 3:a av sammanlagt 30. Emma och bröderna Ingvarsson var de enda nollorna!! Så jäkla kul. Hon är så duktig mitt lilla gryn.
Just nu ligger hon på 3:dje på plats med 4 återstående kval in till Scandinavium. 
Emma, du är så värd detta!!
Fina du!

Kommentera

Publiceras ej