Äntligen helg.

0kommentarer

Herregud va skönt med helg. Det var länge sedan jag kände såhär men de kanske blir så när man jobbat tre veckor med en ledig dag? Men min helg började så himla bra, slutade klockan 16 och drog direkt ut till stallet. Nästan helt köfritt också, för min del alltså.. Väl ute i stallet möttes jag av världens finaste. Hon stod och tittade ut med sitt söta ansikte, hon är så fantastisk fin min häst. Jag blir alldeles varm i hjärtat av bara tanken på henne. Fina älskade Diamond Scilla. Mockade och fixade, kastade på tränset och hoppade upp och körde på en barbacka mystur ut i skogen och ängen. Jag trivs så ofantligt bra i det nya stallet och de gör Snorpan också. Hon är lugn, mysig och alldeles härlig. Hon känns som en helt ny häst. 
Igår red vi ut med Emma och Tollan på en mystur. Vi galopperade runt ängarna och hade det bara väldigt bra.
I morgon är det stallfix hela dagen lång, sen ska de hem och mysas med Spank.
Men nu mina vänner har jag inte tid att sitta här, ska ha super fredagsmys med min fina karl.
Ta hand om er.
 


Kommentera

Publiceras ej