Dagarna som gått.

0kommentarer

Inte riktigt hunnit blogga plus att jag lite har glömt bort. Men mycket har hänt. Kan ju börja med att i onsdags fick jag ju en ny jacka av min mami. I torsdags får jag ett mess av min papi att jag skulle pussa på Snorpan och att det låg en present hemma och väntade på mig. Asså, fina fina pappa. Då hade han köpt ett par skor till mig som skulle matcha jackan.. Har jag världens finaste föräldrar eller vad.

Jag Älskar er.

 

Snorpan går annars som tåget, hon är så satans fin. Traven sitter som en smäck, nu är det bara, som vanligt, bara galoppen som ska sitta som berget. Den är 100 gånger bättre och man glömmer ibland bort att sessan knappt kunde galoppera förut så ibland så måste man påminna sig själv om hur långt hon faktiskt kommit.

Gullan.

 

Jag har även varit långledig. Tors - Sön. Så jäkla skönt. Hela torsdagen var det stallmys. Först på Djurs, kollade på mina gamla fina vänner som hoppade och sen en liten lunch. Kan sakna det där stallet så mycket ibland. Man känner sig så hemma när man är där.

Självklart så pussade jag ihjäl världens bästa ponny också.

Remi.

Han börjar bli gammal nu, det gör lite ont i hjärtat när man tänker på de.

 

Igår så var det myskalas hemma på Åsstreetan, Martin och hans arbetskollegor hade hejdå kalas för Anders,

Väldigt mysigt och trevligt så det blev lite sent men vad gör de om hundra år.

 

Idag började jag min dag med att mysa med fina Lisa.

Hon har det lite jobbigt nu men det kommer bli så bra, sen.

Allt har sin gång och tar man det bara lugnt så kommer man fram till slut. 

Mami och Papi hämtade upp mig sen och vi åkte till Snorpan.

Red lite dressyr i ridhuset med Emma och Tollan.

Snorp var kalas i traven, man sitter mest och myser med ett leende på läpparna.

Tollan såg också superfin ut.

Emma och Tuffsan var ju i Gävle igår och tävlade en 1,40.

Kom på 18:e plats av 60.

3 utanför placering. Typan. Men i morgon så tar vi nya tag.

Min duktiga lilla knäppgök.

 

Nu ska jag fortsätta min myskväll med Smarre.

 

Kommentera

Publiceras ej