Gabs - världens bästaste kompiizz

0kommentarer

Tjena hej!
 
Täby-Roffe här. Nu undrar ni förstås "va, har vi missat en tävling så här mitt i veckan?" Men nej då, det har ni inte. Hade bara nåt annat att säga nämligen att jag har världens bästa kompis. Gabban. Gabi. Gabs. Jag fyller nämligen år nästa vecka (22. Jo det är sant. Det är det visst!) och Gabban kom idag förbi med min present lite tidigt då hon var osäker på om jag skulle gilla den eller inte. Hon ville ha lite tid på sig att byta den om jag inte ville ha den. Men det ville jag ju. För vad hade hon köpt? Jo, det ska jag berätta för er. En sprojlans ny mobiltelefon! Hur nice? Skulle helt klart ge det en tia. Tror faktiskt jag ger det en tolva.
Min nuvarande telefon är allt annat än en tia nämligen. Skulle nog max ge den en tvåa. Men nu har jag en ny och fin. :)
Tack Gabban för min grymma födelsedagspresent och för att du är världens finaste vän! Du är min person. Love you!
 
<3 <3 <3 <3


Kommentera

Publiceras ej