Härlig ledig dag!

0kommentarer

Ja de hade jag igår, stallmys med Emma. Vi red ut runt de fantastiska ängarna och världens bästa Casper var med!! Han var så duktig! Snorp känns pigg och fin men har fortfarande förhöjd temp! I helgen ska Snorp få byta till en ännu större hage, hon kommer bli så nöjd och jag med! Det finns inga tistlar där.. Alltså inga karborrar, woohoo!!
Men eftersom ingen kan hjälpa mig på jobbet så kan jag inte vara med i morgon bitti!!! Aaaah, det bara är så! Jag kan inte ha ett jobb med helg!

Men jag måste ju berätta de bästa, Madness ringde igår, hon kommer till Sthlm i november och undrade om hon kunde bo här hemma hos oss, självklart! Men de är inte det roliga, utan hon frågade om jag ville ha en biljett SHM!! Eh, ja tack!!
Så jag får ha Madness här en hel helg plus gå på konsert! Det kallar jag lyx!!

Kommentera

Publiceras ej