Snoret som tog över hjärnan...

0kommentarer

Sicken dag!
Igår var det ju inventering på jobbet så jag var på jobbet mellan 09:45-23:59! Sjukt roligt om ni undrar men det gick bra. Jobbiga i de är ju att man är helt speedad när man kommer hem så jag somnade inte först ca 03:00. Yeay!
Och som grädde på moset är jag tia på förskyld, kan inte bli mycket bättre. Eller?
Klockan ringde 07:30 och det var bara att hoppa upp eftersom idag var det dagen D. Team Snorpan skulle lämna Stall Upprätta efter 3 år. Det är med blandade känslor måste jag säga. Kommer sakna vissa så otroligt mycket.
Dock så känns det nya stallet (Söderby Gård) väldigt bra. Snorpan ska få flytta in i en stor härlig box, hon kommer gå i en stor härlig hage med 2 andra och Kristin som tagit över det bruna stallet är helt fantastisk. Hon fick lite pluspoäng också för att hon blev lite förälskad i Snorpan vid första ögonkastet och kallar henne Prinsessan, men så är det när man är världens finaste pony. Två ridhus och en utebana, samt skrittmaskin om man tycker att det är roligt! Johanna fick inviga de stora fina ridhuset idag med en ganska trött och matt Snorp, vi hoppas att hon sportar till sig tills i morgon. Annars så tog hon allt med ro. Gick in i boxen, kissade lite och la sig ner och rullade. Stallet var godkännt. Skönt. Jag var ju tvungen att svischa iväg då jag skulle jobba men i morgon är det en låång dag som väntar. Det kommer vara ett litet DRK gäng på plats så det ska bli extra mysigt!
Nej nu måste jag susa innan snoret tar över hjärnan helt, 05:15 står klockan på så det är nog dags för John Blund att komma och hälsa på. 
Natti natti på er!
 

Den här vägen till hagen kommer jag inte att sakna bland annat!

Kommentera

Publiceras ej