Trött och matt!

0kommentarer

Min förskylning vill inte riktigt gå ur kroppen. Jag känner mig trött och matt men de är kanske så när man inte är hemma och blir frisk. Snoret har börjat dra sig tillbaka så de är ju skönt men nu har min bästa vän i livet kommit och hälsat på i mungipan. Hejhej Herpes! Jag älskar dig!
GAH! Menmen, heja thaisalvan. Den brukar göra underverk.
Annars så känns det super med de nya stallet, Snorpan har fått sin stora härliga box och vi har fått supermysiga boxvänner. Igår red jag en snabbis ute på utebanan och Snorpan var busig och söt. Men hon kändes väldigt fin.
Ska ringa Kiki här någon dag och be henne komma ut och känna igenom henne. 
På jobbet så rullar det på, har inte sett cheferna på ett tag nu men de kommer väl tillbaka snart hoppas jag, skulle gärna vilja veta hur jag jobbar nästa vecka.
 
Men nu måste jag få skryta lite.
Min gamle chef samt bästa ridlärare blev SM-MÄSTARE i söndags!!
Hur kul är inte de? Jättekul!
Eva Ulf och Caruso.
Grattis!
 

Kommentera

Publiceras ej