Älskade lille häst!

0kommentarer

Vilken dag jag har haft idag, när klockan var 9 var jag gråtfärdig! Herregud! Haha. Men dagen har gått relativt bra och dagens höjdpunkt var helt klart att sitta på världens bästa hästrygg igen ❤ Lycka!! Vi red som sagt ut med Tanya och Palle. Snorp var taggad till tusen, en lycko bock vart det :)
Allt kändes rätt okej, nacken sa emot lite när jag travade men annars var det helt okej! Ska försöka rida dressyr i morgon! Vi får se hur mycket jag orkar!
Jag är så jävla trött på att ha ont nu så jag spyr snart!!! Om det inte släppt på onsdag tänker jag faktiskt gå tillbaka till läkarn och be om muskelavslappnande. Vi red i alla fall Granby rundan, på vissa ställen var det fortfarande is men där de smält bort var vägen perfekt!!

Nu sitter jag på Tegel som en liten kassa kossa och längtar tills klockan blir 02:30 så att jag får åka hem och sova på Johannas soffa i 2 timmar innan det bär av mot stallet igen!

Måste bara passa på att säga att Emma och Tuffsan placerade sig i 1.40 idag och kvalade vidare till finalen i morgon så nu håller vi tummarna för dom i morgon! Mina duktiga flickor ❤❤

Hoppas ni har en trevlig kväll!

Kommentera

Publiceras ej