Då var det slut!

0kommentarer

Emma red så JÄVLA bra!!! Jag kan inte vara mer stolt än vad jag är just nu! Helt galet!
På framridningen kändes Tollan lite trött och Emma kämpade sig runt på banan som även var tok maxad idag!!
Men shit va bra hon red! 4 bommar rullade ner men vad gör de om hundra år?! Tollan har varit sten cool båda igår och idag, Emma var så nervös att hon höll på kräkas innan hon skulle in på banan, orden : jag vill inte det här!! kom även upp men in gick hon och ut kom hon en erfarenhet rikare och med ett minne som sent kommer att försvinna.

Just nu är jag så galet trött och hungrig, men så jävla glad att jag fick vara med om detta med min lilla bästi ❤❤

Hon red bra och väl men ibland har man inte marginalerna på sin sida!
Hon har i alla fall gjort något många andra drömmer om, hon kvalade in till Scandinavium och har hoppat två klasser inför en helt otrolig publik!
Bara det är stort!
Min fina underbara otroligt duktiga vän ❤❤

Nu längtar jag hem till min lilla häst ❤

Kommentera

Publiceras ej