Hej hej bloggen!

1kommentarer

Läget då? Nej, inge fjortisinlägg. Jag mår lite bättre, inte bra men bättre!

Ja, historien är inte speciellt lång eller änrolig. Jag blev översprungen av häst i tisdags. Så kan det gå. Jag blödde lite i huvudet och tappade talförmågan i typ 2 minuter. Sussie tvingade in mig till Danderyds sjukhus vilket var tur. Där fick jag genomgå ett par tester. Min hjärna hade svullnat lite och de ville först ha kvar mig på sjukhuset men jag sa nej så det bad Martin väcka mig ett par gånger under natten för att se att jag var med i matchen.
Nu har det gått tre dagar och jag känner mig bättre, har fortfarande sjukt ont i huvudet och kan inte utföra några aktiviteter utan att bli helt slut och må illa. Men jag tycker att det borde ge med sig snart!!

Idag gjorde jag ett litet äventyr med mammsen och pappsen. Jag åkte bil, kollade på släp, köpte ett nytt släp och åkte hem. Inte så farligt tycker ni men när jag kom hem var jag helt slut och mådde illa så jag var tvungen att gå och lägga mig.....

Sen ringde Johanna och frågade om hon och Snorp kunde vara med i dressyrlaget i morgon?! Haha.
Javisst, sa jag. Men kul att du ska debutera med en häst som har en saknad sko, vilat i 6 veckor och "ridits" i två! Haha, men det får gå som det går. Hon orkar knappt galoppera en långsida och Johanna är sjuk! Kalas :)

Men jag återkommer hur det gick!
Nu orkar jag inte mera. God natt!

1 kommentarer

Rebecka

06 Apr 2013 15:44

Söt du är! :)

Kommentera

Publiceras ej