Smarre fyller år!

0kommentarer

Idag har vi haft kalas för Smarre! Det har gått bra dock så är min hjärna väldigt trött! Jag fick gå och lägga mig i 2 timmar mitt i kalaset när jag kände att kroppen gav upp. Idag har jag pressat kroppen lite onödigt mycket! Jag blev tok yrslig, mådde illa och hade huvudvärken från helvetet, den har ju dock hängt med mig som en skugga sen i tisdags men i alla fall. Man vänjer sig aldrig!
Nu går äntligen de sista för att jag mår dåligt, känns så elakt! Tänkte smita hem till mami och papi men de hade nog redan gått och lagt sig, de är lite jet lagade efter Thai. Men nu får jag äntligen vila i alla fall!
Johanna får berätta om dagen med Snorp, hon var vääldigt spänd men duktig :)
Men som sagt, Poki får berätta mera ❤
God natt vänner ❤

Kommentera

Publiceras ej