Trött i den lille mössa!

0kommentarer

Åh jag vill ha helg, haha! Jag är så trött och har så förbannat ont i ryggen tack vare person X i el stablo som tyckte att det var passande med vatten i kanna under diskbänk! Ja, jag är fortfarande bitter över det!!
Men hur som haver, om 2 dagar, TVÅ kommer min mami och papi hem, jag längtar satan! Haha, jag vet jag är 3 år gammal men jag har världens bästa föräldrar så det är svårt att inte sakna dom!

Jobbnatten gick bra men det var vääldigt mycket mera folk än vad jag trodde skulle komma! Sommartiden slog till också så när klockan var 02 var det bara att hälsa hem :)
Jag fick i alla fall sova i 1 h och 20 minuter innan klockan ringde och jag åkte till Upprätta för att kasta in Guardian i transporten och fara mot Järfälla! Första klassen gick hur smärtfritt som helst men i andra så var han lite och och lite dum! Men men det är bara på't igen!
Efter tävlingen så åkte jag och myste med min lilla häst, zombie style. Då låg jag nog på en 12 på trötthetsskalan som går till 10. Men jag fixade och trixade tills Johanna kom och red. Snorp var så fin igår. Hon fick rida över fyra upphöjda cavaletti också! Snorpan är en fröjd att titta på! Sen åkte jag hem, duschade och somnade. Haha!! Men skönt vare när klockan ringa 05 i morse :)

Idag har jag jobbat i stallet och nu på Snica. Sen ska jag hem och mysa med lille Smarre :)
Nu är min lunch slut så nu måste jag visst jobba igen....

Kommentera

Publiceras ej