Fredag idag då!

0kommentarer

Hästarna är ute, stallarna sopade och jag dricker te och äter banan :)
Johanna ska komma och känna lite på Snorp och jag ska mocka bajs. Bra fördelning där.. Ikväll väntar en natt på Tegel och i morgon vankas tävling. Vi har inga stora förhoppningar utan vi kör på att det får gå som det går.

Igår kväll hade jag bästa samtalet med min älskade lilla Spank, så nu är jag fylld av energi och har en massa nya mål framför mig. Känner att det kommer bli en bra höst.

Såg igår att min linje jag vill läsa har ändrat lite i behörighet så just nu läser jag en kurs helt i onödan.. Eller onödan ska man kanske inte säga, det är aldrig fel att lära sig nya saker men lite så känns det nu :)

Jag och sötnosen Glimra har varut på morgon promenad så nu måste jag sätta fart med mockningen. Ha en härlig dag peps ♥




Kommentera

Publiceras ej