Suget börjar komma tillbaka!

0kommentarer

Igår var mina bästa små pojkar över och myste! Vi körde lite thai och film. Bästa energipåfyllningeb.
Dagen har gått i ett, började med att vakna 10 minuter innan mamma och pappa skulle plocka upp mig! In till Läkarhuset vid odenplan för lite röntgen. Efter det hem, byta om och vidare till stallet för lite ridning. Tiger var först ut, aldrig suttit på honom förut. 5 år och stor som ett hus men asgullig!
Sen hoppsa jag lite på min gulliga lilla Smyggis som var taggad och super duktig. Sjukt sugen på att åka ut och skutta på honom!!
Sen var det dags för Snorpo som fick gå ett litet dressyrpass. Hon har blivit så duktig på förvandgalopp men är fortfarande lite svag i vänster men det tar sig :)




Nu står jag och hänger på Tegel! Sjukt segt ikväll...







Kommentera

Publiceras ej