Fånge på ICA!

0kommentarer

Japp, här sitter jag på ICAs lastkaj och väntar på att Mathias från jouren ska dyka upp! Våran garageport bestämde sig nämligen för att fastna nu när vi skulle hem! Man får tacka. Så nu är jag fast här till han kommer..
Härlig start på veckan i alla fall!

Räknade ut att jag sov 3.40 min på två dagar och jobbade 18 timmar! Lovely!
Jag var helt död i morse, jag försökte gå upp för att åka och hjälpa Kristin men min kropp sa: NEJ!
Så jag sov till 11:20 sen iväg till jobbet :)

Mamma och pappa hade Snorp idag, det är ju hennes vilodag och dom har ku snott åt sig henne på måndagar!
Hon fick gå i skritten i 15 minuter!
Sen blev hon nog ruskigt bortskämd också, som vanligt när dom är i farten!!

Kallt som fan är det också! Hoppas han kommer snart för jag ska ju vara här om 8 timmar igen...

Sov gott ❤

Kommentera

Publiceras ej