Min bästa kompis ❤

0kommentarer

Morgonen gick bra förutom en liten bagatell som tog typ 30 minuter... Jaja, det gjorde att jag vart lite senare än beräknat så det fick bli en uteritt idag med :) det gör ju inget tycker verken jag och lille Snorp, det är lite av det bästa vi vet!
När vi skrittade ner mot ängarna så tyckte Snorpan att det var allt för längre sedan vi snirklade i skogen så hon tog kommandot och svängde av vägen och in i skogen :)
Väl inne i skogen så hängde det ju tunga grenar av snö ö v e r a l l t men min super pony tyckte nog att det var kul att ösa snö över matte. Hon snirklade omkring och tillslut lyckades vi pulsa fram till ängarna. Hon är det bästa lyckopillret i världen!! Väl ute på ängen så satte hon fart, haha! Jag skulle vilja se hur hon ser ut när hon är sådär. Så jäkla göllig. Min lilla Snorp ❤
Det finns ju inget som slår Snorp, lycklig på en äng i fullrulle! Min underbara lilla häst. Nu längtar jag till onsdag, då är det hoppeliskutt för Helena.

Nu är min rast snart slut... Hoppas ni får en kalas kväll ❤❤

Kommentera

Publiceras ej