Hej bloggen!

0kommentarer

I'm alive! Sicken vecka jag har haft. Jobb 7 dagar sen ledig i onsdags. Snorp fick nya skor och så hade vi Helena träning på kvällen! Hon var spänd men super över hinder... Vi har i alla fall höjt lägsta nivån så det får man vara nöjd med! Känner att hon måste knäckas ur lite uppe vid korset så jag håller alla tummar och tår att Kiki kan komma snart!! Men sen gav min kropp upp! Huvudvärken var den värsta ever!! Vaknade klockan 04 av huvudvärken, jo men jag har hört att det ska vara bra?!
Sen kom febern smygandes och jag var som en zombie. Jag och soffan gjorde en liten deal med varandra och där låg jag sen. Sov, frös och svettades samtidigt. Härligt!
Febern är nu borta men jag har fortfarande huvudvärk... Dock inte som i torsdags morse. I morgon ska Snorp få bli longerad och sen ska jag och Smarre ha mysdag :) Vi ses ju inte så ofta trots att vi bor ihop så i morgon är det mys på hög nivå! Vi har redan börjat med det i kväll :)
Nu ska vi strax sova så ska jag drömma bort min huvudvärk!!

Kommentera

Publiceras ej