Jan. 25, 2013

0kommentarer

Min första tanke när jag vaknade i morse var: Nej, det är fredag och jag har helvetes helg... Gick upp och åt lite frukost, slog på tvn, det var vakna med NRJ och dom står och hoppar och klappar händerna och skriker Fredag fredag fredag!!! Haha, så himla roligt! Där stod dom och var så glada medans jag hade döds ångest!!
Hur som helst så försvann den som vanligt i stallet!
Jag hade inte en enda plan när jag åkte ut men bestämde mig för dressyr i ridhuset! Först var Snorp spänd som en fiolsträng men efter ett tag blev hon riktigt riktigt fin! Idag avslutades passet med förvändgalopp i båda varven utan avbrott eller byte av galopp!! WOOOOHOOOO!
Haha, ja det är stort för oss. Hon var så himla fin :)

I morgon ska Johanna ta hand om Scilla när jag jobbar, har ingen aning om vad de ska hitta på?! På söndag är det mami och papi som har Scilla, då ska det longeras har mamma berättat :) bra planering på mami ❤

Nu är det bara 1 timme och 45 minuter kvar!
Bjuckar på lite bilder från min och Sessans mystur igår :)

Kommentera

Publiceras ej