HejHej Bloggen :)

0kommentarer

Nu har det varit vääldigt tyst här ett tag, men jag har haft noll energi och noll med extra tid för att kunna blogga men nu jävlar! En liten resumé av veckorna som gått då!
 
Grekland var awesome, vi hade en väldigt mysig och härlíg vecka fast absolut ingenting blev som vi trodde eller förväntade. Började med att vi fick åka 2 timmars transfer, men det stod att det bara skulle vara 1... Väl framme vid hotellet så släpptes vid av vid en väg i mörkret, dock så kom en liten grek och skrek och tog våra väskor upp till hotellet medans vi andra fick knalla upp, det skulle vara ett 4-stjärnigt hotell men jag vet inte vem det är som har rejtat det där hotellet, städningen var ett skämt, baren var inte öppen på hela veckan och vi som bodde där fick typ jobba, rensa poolen från insekter, vattna lite men vi hade det väldigt mysigt jag och Smarre i alla fall. Jag lyckades ju få soleksem dag 2 också, Grattis till mig.... Men det var inget att hänga läpp över, fick bada lite mer i stället :)
När vi skulle åka hem så flyger en fiskmåsjävel in i motorn vid landningen... så vi fick sova över en natt till, soim tur var hittade dom ett hotell som låg 5 minuter bort men det var halv kul klockan 22,30 och man bara vill heeeem!! Plus att Samos har en ganska speciell landningsbana, så det är bara 10 piloter som får flyga dit så vi visste inte riktigt när vi skulle få åka hem heller, men redan dagen efter klockan 14 lyfta vi hem till kalla Sverige.
 
Väl hemma så har jag jobbat...... Pluggat ungefär 1 sekund då jag inte hunnit och myst med min älskade lilla finaste häst, planerat och genomfört Emsans lilla möhippa och hämtat Fenomeen.
 
Så himla härligt, igår hämtade jag min andra lilla Sessa, hon verkar trivas och må bra. Hon fick bada igår och gå lite i skritten och betas lite :) Hon ska nog få det väldigt bra hos oss i sommar.
Snorp gick som tåget igår, jag ville aldrig sluta rida för hon är så jäkla kul att rida när hon är på sitt superhumör. Det spelar liksom ingen roll vad man ber om, hon bara kör. Fast det är lite jobbigt så bjuder hon till.
Mattes lilla älskling ♥
Nu ska jag´snart åka till stallet och pyssla lite :)
Det kompisar är livet.
 
 

Kommentera

Publiceras ej