Hjärnan går på högvarv!

0kommentarer

Har föör mycket tankar i min lilla hjärna att jag inte kan sova!
Men helgen har varit underbar med mycket nya härliga minnen!
Emma och Calles bröllop var heelt fantastiskt. Så mycket kärlek ❤
Allt var perfekt och jag kan inte vara lyckligaste för dom. Min älskade bästa vän är nu Fru Gulding-Jerrewing, lycka!

Jag och mamma hade mysdag igår, började med att inhandla lite hästsaker för att sedan bege oss ut till hästarna.
Mockade och fixade och sen ut på en barbacka tur i skogen. Mami red på Snorpan och jag på Sessan. Hur mysigt som helst. Bästa mami ❤
Sen hade vi insläppet på em och sen hem för att mysa lite Smarre.

Just nu ligger jag och funderar på om jag kanske ligger mitt i ett litet skifte där jag står i en korsning och inte riktigt vet vilken väg jag ska gå. Varför hålla i så krampaktigt när jag ändå inte får något tillbaka? Är det dags att släppa och gå vidare nu och kanske bara fokusera på de människor som verkligen betyder något och ger mig något tillbaka?
Kan man bara överge vänskap man så troget kämpat för i 10 år? Ja det kanske man kan?!
Just nu vet jag verkligen inte men jag känner att det kanske är dags att släppa taget, för vi kommer nog inte längre än så här!

https://cdn3.cdnme.se/2459920/6-3/pic_51be5f7fe087c302be92809f.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/2459920/6-3/pic_51be5f84e087c302353d2b6c.jpg" class="image">

Kommentera

Publiceras ej