Snoret som tag över hjärnan!

0kommentarer

Jag har kommit fram till att jag ska bli snor-forskare, för hur mycket snor kan man ha?! Min hjärna har nog känt sig som Titanic de senaste dagarna.. Som sagt så kände jag med något krasslig i lördags, vaknade upp i söndags som en snor-zombie med feber och det är lite där jag är idag! Jag hostar som om det vore mina sista dagar kvar att leva, igår hostade jag så mycket att jag typ hostade upp min hjärnskakning for real, aj aj i det lille huvud. Min stackars hjärna for nog från sida till sida och upp o ner ett par gånger igår. Så det lär ju försvunnit ytterligare ett par hjärnceller vilket är trist för jag hade ju inte allt för många till en början! Och varför kommer sjukdom alltid så olägligt? Jag har inte riktigt tid med att ligga hemma och softa på soffan, jag har lite att stå i kan man säga speciellt eftersom jag ska stå i kyrkan på lördag och nu med för liten klänning, kluvna hårtoppar och se allmänt ofräsch ut. Nu är det ju så att bruden ska se bäst ut så det gör ju ingenting men det kan ju vara kul om gästerna kanske inte mår illa av förundran varför Emma valt att ha med en hemlös som tärna... Men men så kan det gå, jag får kasta på mig den lille lille halmhatt och göra det bästa av situationen!!
Just nu gör jag de absolut sämsta man kan göra om man är förkyld, jag sitter på massagestolen men vafan ska man göra om ryggen är helt paj för att man råkade somna i sängen och vaknat av pain?! Smarre, dags för ny säng!!!

Nu ni vänner och dom som vi inte känner ska jag gå och snyta ut lite hjärna! Vem vet, kanske är just den här snytningen som gör att jag blir frisk...
Spänningen är olidlig!

Peace out!

Kommentera

Publiceras ej