När ska det ta slut?

0kommentarer

Jaha, mitt inlägg i måndags bestämde sig visst för att nöja sig med en rubrik?!
Så kan det gå! Och jag har inte orkar blogga då jag blivit sjuk igen?!?!?!!!!!
Vafan, nej så nu sitter jag och hostar sönder mina lungor igen, det känns som att huvudet väger 250 kilo och jag går från att ligga under 7 täcken, onepiece och morgonrock och frysa till att svettas ihjäl!! Nej men det är bara roligt faktiskt!

Igår följde mamma med mig till talet efter jobbet, jag red ut en snabbis med fina Rebeck ❤ jag vågar inte vara hemma från jobbet då jag för 5 veckor sedan låg hemma i influensa sen jobbade jag och va frisk 1 vecka för att veckan därpå få maginfluensa sen var jag ju frisk förra veckan och nu sjuk igen?! Men är det inte underbart raringar!!

Jag skulle egentligen klippt Snorpan idag för hon ser ut som en brunbjörn men jag orkar inte! Så fort jag lutar mig framåt känns det som att jag ska ramla.

Hur som helst så var min och Annikas söndag helt fantastisk. Vi började i hennes stall och Atlas. Fina lilla häst!
Han har blivit så fin!! Hon har gjort ett fantastiskt jobb!! Jag önskar att det var hennes egna och att hon stod med mig på Söderby!! Hade varit så roligt!

Snorpan skulle gått ett dressyrpass men syskonen Sahlin var och hoppade, så Snorp tyckte att jag var dum i huvudet som ville att hon skulle gå fint och på tygeln när det stod hinder mitt framför henne så det var bara att skutta!! Haha!
Men hon var väldigt fin i alla fall :)

Nu sitter jag i biltvätten, min bil ser ut som hej kom och hjälp mig!
Den är mer svart än röd!! Fast jag vet att den kommer vara smutsig snart igen så känns det i alla fall bra att den vart ren i 2 min :)

 

 

Kommentera

Publiceras ej