Diamond Scilla ❤

1kommentarer

Satt och kollade på en massa bilder i min ensamhet igår på jobbet på min vackra häst och känner mig så lycklig i själen över att hon är min.
Tänk att det har gått 3,5 år sedan hon blev min. Och som hon har utvecklas under dessa år! Scilla kommer aldrig någonsin flytta ifrån mig, hon kommer vara min tills den dagen hon ska vandra på det evigt gröna ängarna men då kommer jag ha en Scilla jr. som förgyller mitt liv!
Tänk att man kan känna så stark för ett djur, men hon är ju min bästa vän och hela mitt hjärta ❤
Tack underbara Christine för att du lät henne bli bara min.

Jag skulle kunna skriva en hel bok om min vackra Diamond Scilla, men nu kom Tobbe. Vi ska åka och heja på Johanna och Trejvan ❤

1 kommentarer

christine

01 May 2013 11:26

Tack själv...du ramlade ner hos oss i Uppsala vid helt rätt tillfälle...bättre ägare än dej kunde inte Scillis få kram Christine

Kommentera

Publiceras ej