Måndag!

0kommentarer

Hej och hå vilken härlig dag! Idag hade jag mitt första pass på mitt nya extra jobb, Lidl. Jobbade mellan 10-45, gick bra tycker jag. Som vanligt när man är på ett nytt jobb så är det lite är det lite irriterande innan man kommer in i rutinerna! Man känner sig långsam och jag hatar att vara långsam!!
Jag är ju stallledig på måndagar så jag åkte hem och pluggade i 3 timmar innan Smarre kom hem. Vi satte oss på ballen och drack lite rosé, eller jag drack rosé och han drack öl i solen sån himla mysfaktor på den. Nu ska strax välkomna ett besök av John Blund, klockan ringer 05 i morgon!

Gårdagen var i alla fall härlig. Hoppade Snorpan och Myggis, båda två var kalas hästar som vanligt. Scilla var lite övertaggad och Myggan var på men ändå väldigt fin! Måste ut och tävla på mupparna någon dag! Vi hoppade en tre studs, oxer och två räcken. Anna var med också på Wille. Anna var dagens bästa igår, hon hoppade 110 med sin lille travare!! Så himla duktiga var dom, jag var bara tvungen att övertygad att dom kunde. Jag blir glad av bara tanken, lilla Wilson ♥ Efter hoppningen hetsade jag ut till Annika, jag ville så gärna se sista lektionen, Atlas såg så himla fin ut!! Sen lastade vi in honom och åkte hem. Annika hade haft en härlig helg kurs och åkte därifrån taggad och full av inspiration. Precis så det ska vara efter en kurs.

Idag har Snorp haft sin vilodag med mami och papi, hennes favorit dag :) dom hade promenerat i vårsolen och myst.
I morgon står det dressyr på schemat men det kan även bli uteritt ;)

Nu ska jag somna till en film. Go'natt på er ♡


Kommentera

Publiceras ej